سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر اقتصاد ارمنستان:

برای توسعه روابط گردشگری گام بر می‌داریم

وهان کروبیان گفت: اصفهان میراث فرهنگی و تاریخی عظیمی را در خود جای داده است و ما در راستای گسترش روابط گردشگری از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  وهان کروبیان وزیر اقتصاد ارمنستان  یکشنبه شب در حاشیه بازدید از کلیسای وانک  گفت: اصفهان مکانی ارزشمند، ثروتمند و غنی بوده که میراث فرهنگی و تاریخی کم نظیری را در خود جای داده است.

او  تصریح کرد: زمانی که عنوان می‌شود اصفهان هیچ کم و کاستی ندارد بحق درست بوده و این استان از ظرفیت‌های غنی برخوردار است که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

کروبیان با تاکید بر ضرورت توسعه بیشتر روابط میان ایران و ارمنستان گفت: در دیدار با فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان جلسه خوبی با اعضای اتاق داشتیم و موضوعات و توافقات مهمی در زمینه گسترش همه مسائل مربوط به تبادلات تجاری و فرهنگی میان ۲ کشور صورت گرفت.

به گفته او با اعضای اتاق بازرگانی اصفهان صحبت‌هایی در زمینه رفع موانع موجود میان ایران و ارمنستان صورت گرفت که بر توسعه بیش از پیش ۲ کشور تاثیرگذار است.

وهان کروبیان در سفر یکروزه به اصفهان با عباس رضایی استاندار و فعالان اقتصادی استان دیدار و از فرودگاه شهید بهشتی و شماری از واحد‌های تولیدی و کلیسای وانک و نمایشگاه بین المللی اصفهان بازدید کرد.

کروبیان یکشنبه شب بعد از بازدید از آثار تاریخی، اصفهان را به مقصد تهران ترک کرد.

 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.