سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه جامعه اسلامی مدیران درباره نابسامانی‌های بورس

در راستای نابسامانی‌های بازار سرمایه، دبیرکل جامعه اسلامی مدیران دستور داد کمیته‌های اقتصادی جامعه اسلامی مدیران برای افزایش آگاهی جامعه نشست‌هایی با این موضوع برگزار کنند.

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بیانیه جامعه اسلامی مدیران درباره نابسامانی‌های بورس به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دستور دکتر ناظمی اردکانی برای فعالیت کمیته‌های اقتصادی بر روی بازار سرمایه

در راستای نابسامانی‌های بازار سرمایه و خسارات فراوان وارد آمده بر متن مردم، دکتر ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران ضمن انتقاد از عملکرد دولت در این رابطه دستور داد کمیته‌های اقتصادی جامعه اسلامی مدیران برای افزایش آگاهی جامعه نشست‌هایی با این موضوع برگزار کنند.

ناظمی اردکانی اضافه کرد: هرگونه خسارات وارد آمده بر مردم که ناشی از ناکارآمدی و اهداف سو دولتمردان انجام شده است باید سریعا جبران شود.

در همین راستا کمیته اقتصادی تدوین برنامه دولت مردمی و تحول گرا نشستی با موضوع سوء مدیریت در بازار سرمایه را با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و دکتر علی سعدوندی استاد بانکداری و اقتصاد کلان به صورت مجازی ترتیب داده است که به صورت مجازی از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۵/۱۱/۹۹ از طریق صفحه اینستاگرام جامعه اسلامی مدیران برگزار می‌شود.

لازم به توضیح است با توجه به اهمیت موضوع مذکور شکرت افراد در این نشست مجازی بلامانع خواهد بود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.