سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دغدغه روز؛

نمایشگاهی که پشتیبانی برای حل مشکلاتش نداشت!

مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مخاطبان درباره مشکلات نمایشگاه مجازی کتاب در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما شهروندان عزیز در مورد مشکلات نمایشگاه مجازی کتاب پیام‌هایی بسیاری برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی، پیام‌های شما برای پیگیری به سرویس فرهنگی ارجاع داده شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام. سایت نمایشگاه کتاب کلی مشکل دارد. پشتیبانی هم ندارد هر پیغامی ارسال کنید یک جواب براتون میفرستند. یک شماره پشتیبانی دارد که همیشه شلوغ است. رفتم کتاب سفارش دادم پول کسر شده ثبت سفارش شده، اما ۳ روز است نه ارسال شده نه تیک ارسال خورده. لطفا پیگیری کنید.


سایت نمایشگاه بسیار بسیار بسیار ضعیف و بده اصلا کار نمی‌کند و دائما هنگ می‌کنه و قطع می‌شود هیچ کتاب را نمی‌آورد. هنگام خرید پول را از حساب کم می‌کند، اما کتاب را تحویل و ارسال نمی‌کند و خطا میزند که عملیات با مشکل مواجه شده است و دوباره پرداخت کنیم. اصلا سیستم پرداخت مشکل دارد. وقتی هم به پشتیبانی زنگ می‌زنیم یا اشغال است یا صوت میکشد یا اصلا بوق نمی‌خورد برخی اوقات روی سیستم پاسخگوی خودکار می‌رود، ولی بازم اصلا به مسئول پشتیبانی وصل نمی‌شود و دوباره قطع می‌کنند و اشغال میزند. لطفا پیگیری کنید.


سلام سایت نمایشگاه کتاب هم خیلی کند پیش میره پشتیبانی هم ندارد.لطفا پیگیری کنید.


سلام . سایت نمایشگاه کتاب کلی مشکل داره . پشتیبانی نداره هر پیغامی بگذارید یک جواب براتون میفرستند. یک شماره پشتیبانی داره و همیشه شلوغه . رفتم کتاب سفارش دادم پول کسر شده ثبت سفارش شده ولی ارسال نشده حتی به خود ناشر هم زنگ میزنیم پشتیبانی نمی‌کند لطفا این موضوع را پیگیری کنید.


وقتی اکثر کتابایی که می خواییم امکان خرید نداره و ناشر واسش موجودی نزده چه فایده داره ؟؟؟ انتشاراتی ها کتاب های پر فروششان را در سایت خودشون کتاب را دارند ولی تو نمایشگاه کتاب برایشان موجودی نزدند که با تخفیف نفروشند و ما مجبور شیم از خودشون بخریم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.