به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد در دیدار با سرپرست اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان یزد، انتصاب یک مدیر بومی را به فال نیک گرفت و گفت: یک مدیر توانمند باید با استفاده از خرد جمعی و جلب مشارکت حداکثری سرمایه انسانی مجموعه، در مسیر تحقق اهداف و آرمانهای دستگاه متبوع خود حرکت کند.
او ایجاد امید و جلب اعتماد مردم را مهمترین رکن مسئولیت دانست و افزود: خدمت بی منت و خالصانه به مردم، امید آفرین و اعتماد ساز است.
دهشیری خلوص نیت، خدمت به مردم و تکیه بر علم و دانش را از شاخصههای مد نظر رهبر معظم انقلاب در تعریف مدیریت مطلوب ذکر کرد و اظهار داشت: آنچه که موجب محبوبیت و موفقیت شهید سلیمانی نیز شد، همین التزام به شاخصهای مدیریت مطلوب است.
رئیس کل دادگستری استان یزد ارائه خدمت بی منت به مردم را نیازمند روحیه همکاری و انگیزه معنوی دانست و بیان داشت: مدیران باید با سامان دهی ارتباط خود با مجموعه تحت امر، سرمایه انسانی دستگاه را به سمت خدمت صادقانه و بی منت به مردم سوق دهند.
او با بیان اینکه روابط عمومی هر دستگاه، حلقه ارتباط مدیران با مردم و مدیران با مجموعه تحت امر است، تصریح کرد: باید از ظرفیت روابط عمومی برای ارتباط بهتر با کارکنان دستگاه و شناخت دقیق مشکلات و نیازمندیهای مجموعه کمک گرفت، چراکه اهمیت دادن به مجموعه کارکنان، باعث ایجاد روابط عاطفی، انگیزه مضاعف در آنان برای خدمت دلی و حقیقی به آحاد جامعه میگردد.
دهشیری، بر ایجاد کانالهای ارتباطی سریع، راحت و ارزان برای انتقال پیام ها، دغدغهها و دل مشغولیهای مجموعه و مردم با مدیریت سازمان تأکید کرد و گفت: از طریق کانالهای ارتباطی و مداقه در پیامهای واصله میتوان برنامه ریزیهای اثر گذار تری برای سازمان انجام داد.
او اظهار داشت: صندلی مدیریت، کرسی خدمت و عبادت است که نصیب مدیران شده و باید قدر ثانیههای این لحظات را دانست و شاکر درگاه الهی بود که این فرصت را برای گره گشایی از کار مردم به ما عنایت کرده است.
انتهای پیام/ی