سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت تخم مرغ طی چند روز آینده در اردبیل متعادل می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: قرار است در روز‌های آینده قیمت تخم مرغ به حد تعادل رسیده و در فروشگاه‌ها به قیمت ۱۷ هزار تومان عرضه شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در مورد نابسامانی بازار تخم مرغ گفت: نیاز روزانه استان اردبیل ۳۵ تن است در حالی که تولید استان روزانه ۸ تن می‌باشد.

او تصریح کرد: قرار بود سازمان جهاد کشاورزی با هماهنگی استان‌های همسایه نسبت به تأمین مابقی نیاز استان اقدام کنند که این برنامه‌ریزی به نتیجه نرسیده و به همین دلیل افزایش قیمت تخم مرغ در بازار اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در ادامه سخنان خود گفت: قرار است در روز‌های آینده با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و صمت استان قیمت تخم مرغ به حد تعادل رسیده و در فروشگاه‌ها به قیمت ۱۷ هزار تومان عرضه شود.

صادقی افزود: برای رفع نیاز مردم در بخش شکر نیز با قیمت مصوب، شکر مورد نیاز به صورت بسته‌های یک کیلویی در فروشگاه‌ها در حال عرضه است و هیچ‌گونه مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

او ضرورت همراهی مردم را در عرضه مناسب و خرید مطلوب یادآور شد و بیان کرد: مردم نگران تأمین مایحتاج ضروری در روز‌های پایانی سال نباشند چرا که به اندازه کافی مایحتاج ضروری مردم در انبار‌ها در حال نگهداری و توزیع مناسب است و هیچ کمبودی در بازار در کالا‌های اساسی به وجود نمی‌آید.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.