سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر تالار منطقه ای بورس فارس:

۶۶۲ میلیون سهم در تالار بورس فارس داد و ستد شد

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: در دی‌ماه امسال ۶۶۲ میلیون سهم در بورس منطقه‌ای فارس مورد معامله قرار گرفت.

محمد کیامهر مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در دی ماه ۹۹ و طی ۲۱ روز فعالیت ۶۶۲ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۹,۷۹۶ میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای فارس مورد معامله قرار گرفت.

او افزود: متوسط ارزش روزانه خرید و فروش سهام طی این مدت ۴۶۶,۴۸۷ میلیون ریال بوده است.

کیامهر بیان کرد: مقایسه تعداد سهام و اوراق مشارکت معامله شده دی ماه امسال نسبت به آمارمشابه پارسال نشان می‌دهد حجم سهام معامله شده ۳۰ درصد کاهش و ارزش ریالی معاملات ۱۱۴ درصد افزایش داشته است.

او اظهار کرد: بررسی ترکیب معاملات انجام شده حاکی از آن است که ۵۱ درصد ارزش معاملات مربوط به خرید سهام و ۴۹ درصد به فروش سهام اختصاص داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: در حال حاضر تعداد شرکت‌های استانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ۳۱ شرکت است که از این میان ۵ شرکت در بازار اول، ۱۱ شرکت در بازار دوم و ۱۵ شرکت در فرابورس قرار دارند.

او تصریح کرد: در یک ماهه اخیر ۵۰ شرکت کارگزاری خدمات لازم را به سهامداران و متقاضیان ارائه داده اند که سرانه معاملات هر کارگزاری طی این مدت ۱۹۵,۹۲۵ میلیون ریال و سرانه معاملات روزانه هر کارگزار ۹,۳۳۰ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.