سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرستنده سیار رادیویی یک کیلوواتی به بهره‌برداری رسید

فرستنده سیار رادیویی یک کیلوواتی ساخته دست یکی از پژوهشگران صداوسیمای مرکز بوشهر با حضور قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علیرضا شریفی، قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی در مراسم بهره برداری رسمی از فرستنده سیار رادیویی یک کیلو واتی AM که به دست یکی از متخصصان مرکز بوشهر طراحی و ساخته شده است گفت: این دستگاه به جهت مانور پخش می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان در هر مکان راه‌اندازی شود که به‌ویژه در زمان وقوع حوادث کاربرد‌های زیادی دارد.


او در نشست با مدیر کل، معاونان و کارشناسان فنی صداوسیمای مرکز بوشهر با حضور معاون امور عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: هر سال معاونت توسعه و فناوری رسانه به بررسی عملکرد و ارزیابی مراکز ۳۳ گانه می‌پردازد که امسال مرکز بوشهر در هفدهمین اجلاس فنی رسانه خوش درخشید و ۵ تندیس برتر را کسب کرد.

قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی افزود: در این دوره مرکز بوشهر یک پدیده بود که یک تندیس نیز به‌خاطر فراوانی تندیس‌ها به این مرکز تعلق گرفت.

شریفی عنوان کرد: صدا و سیما در سال‌های اخیر به جهت بودجه‌های تعیینی نتوانسته به شکل گذشته به مراکز رسیدگی کند، ولی مراکزی که با استانداری تعامل خوبی برقرار کردند توانستند شاهد رشد و بالندگی در زیرساخت‌ها باشند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز با قدردانی از تلاش‌ها و موفقیت‌های کارکنان فنی این مرکز در هفدهمین اجلاس فنی رسانه گفت: بر اساس تفاهم نامه میان استانداری و صدا و سیما، زیرساخت‌های فنی برای انعکاس و پوشش برنامه‌ها تقویت شده که ادامه آن نیز می‌تواند موجب رضایت مخاطبان شود.

سید حسین ناظر افزود: مدت زمان اجرای این تفاهم نامه سه سال است که از پارسال آغاز شده.

او ضمن قدردانی از طراح فرستنده سیار رادیویی، واحد ارتباطات ماهواره‌ای و واحد مانیتورینگ صداوسیمای مرکز بوشهر، از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر هم نقش صدا و سیما را در حل مشکلات مردم و توسعه استان مهم و تاثیر گذار دانست و گفت: با همدلی و اعتماد متقابل میان استانداری و صدا و سیما می‌توان خدمات بهتری به مردم ارائه کرد.

مهرداد ستوده افزود: رسانه ملی به دور از هر گونه جناح بندی و تحت فرامین رهبری عمل می‌کند و در حوزه‌های مختلف در کنار انعکاس مشکلات و معرفی ظرفیت‌ها، به مسئولان هم برای تصمیم گیری بهتر کمک می‌کند.

او همچنین با بیان اینکه مردم مخاطب برنامه‌های صدا و سیما و استانداری هستند گفت: ما مسئولان باید خدمت به مردم را در اولویت قرار دهیم و از نقد رسانه ایراد نگیریم، چون نقد لازمه تکامل است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.