سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کانون آل‌طه(ع) لارستان برگزیده کانون‌های فعال بچه‌های مسجد

کانون آل‌طه(ع) شهرستان لارستان در نخستین قرعه‌کشی کانون‌های فرهنگی هنری فعال سامانه بچه‌های مسجد میان ۴۰ کانون برگزیده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد ابراهیم اخوت مدیر ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس، گفت: نخستین قرعه‌کشی کانون‌های فرهنگی هنری فعال در سامانه بچه‌های مسجد با حضور بیش از ۱۰۳۵ باب کانون انجام و ۴۰ کانون برگزیده انتخاب شدند و به هر یک از کانون‌ها مبلغ پنج میلیون ریال تعلق گرفت.

او، بیان کرد: کانون آل‌طه(ع) شهرستان لارستان به مدیریت مرضیه عارف ‌زاده از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس در جمع ۴۰ کانون برگزیده قرار گرفت.

اخوت، تصریح کرد: این کانون فرهنگی هنری یک‌ سال‌ونیم است که تأسیس شده و از همان ابتدای شروع کار با پیگیری‌های مداوم مدیر کانون و تشکیل کادر و شورا فعالیت خود را آغاز کردند و بر اساس برنامه‌های ابلاغی از استان و کشور، با اجرای برنامه‌ها و آموزش‌ها به نحو احسن و مطلوب به این مهم دست یافتند.

مدیر ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس، با بیان اینکه کانون آل‌طه(ع) شهرستان لارستان برنامه‌ها را به سبک نو و با ایده‌های جدید اجرا می‌کند، ادامه داد: مداومت در اجرای برنامه‌های شاخصی مانند سه‌شنبه‌های تکریم، شنبه‌های کتاب، طرح ایران قوی و همچنین برگزاری مسابقات قرآنی، کتابخوانی و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری سبب شده که این کانون در کشور خوش بدرخشد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.