سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌ و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

واکنش ستاد کل نیرو‌های مسلح به سیلی خوردن سرباز ناجا در پایتخت

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح نسبت به سیلی خوردن سرباز ناجا توسط نماینده مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.

امیر دریادار غلامرضا رحیمی پور در گفت و گو با خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در خصوص موضوع زد و خورد نماینده مجلس با یکی از سربازان نیروی انتظامی معاونت حقوقی ناجا وارد عمل شده و در حال تنظیم شکایتی در این خصوص است.

وی افزود: از طریق دادگاه کارکنان دولت به این پرونده رسیدگی و تا به نتیجه رسیدن موضوع، مسئله بررسی خواهد شد.

امیر دریادار رحیمی پور تصریح کرد: فرض کنیم که سربازی در حادثه ای  مقصر بوده باشد، لذا به هیچ عنوان هیچ فردی حق این را ندارد سربازی را که در حال انجام خدمت مقدس سربازی است را مورد ضرب و شتم خود قرار دهد.

وی افزود:یکی از وظایف اداره سرمایه نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح صیانت از حقوق سربازان است لذا در این رابطه باید موضوع صحت سنجی  و به آن پرونده رسیدگی شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
ازکجا به کجا وتاکجا .این سربازان بی پناه و دفاع بخاطر انجام وظیفه کشیده قانون گذارنوازش میکند صورت سربازان وظیفه .دیروز بابل و امروز نماینده مجلس وفردا .... چرا؟ چون جوانان بی پناه جوانی ندارند مجبوربه این خدمت اجباری بی مزد ومواجب ومتحمل اهانت و توهین وبی احترامی و آشفتگی خانواده ها درفکرفرزندانشان درقبال این همه سختی وملالت ها واضافه خدمت ظالمانه . چه کسی مسئول این همه نابسامانی در وضعیت جوانان وسربازان میباشد.
بهنام
۱۵:۳۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
تو هم اسمت را گذاشتی نماینده،مجلس عوض اینکه بهش انعام بدی وسرباز وطن راشاد کنی سیلی میزنی، می دونی چرا این کار را کردی ؟ به خطر اینکه سرباز نیروی انتظامی بود وکسی نیست از اون بنده خدا حمایت کنه،
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
کی میخواین به وضعیت قانون سربازی اجباری پایان بدید؟؟؟تا کی باید شاهد توهین هرروزه به سربازان(اسرا) باشیم؟؟؟؟
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
اگر در موضوع رفتار شنیع دادستان با سرباز برخورد قاطع صورت می گرفت، این نماینده این قدر گستاخ نمی شد که به صورت جوان مردم سیلی بزند. روح امام شاد که مردم را ولی نعمت مسئولان می دانستند.
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۹
درملع عام همون سیلیرو بهمون نانماینده بی وکالت بدست همون سربازباید زده بشه .اگه اصولگراها ابروی خودشونو میخان باید همگی اعلام تبری ازین متخلف متکبر کنن