سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظام استان ایلام خبر داد؛

کشف بیش از ۱۴۰ هزار حبه قرص دارویی غیرمجاز در ایلام

سرهنگ القاصی مهر از کشف بیش از ۱۴۰ هزار حبه قرص غیرمجاز و قاچاق در شهر ایلام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظام استان ایلام ، گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تهیه و توزیع قرص‌های دارویی قاچاق و غیرمجاز توسط یک فرد سودجو ، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان ایلام قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تلاش و انجام کار‌های فنی و پلیسی توانستند محل اختفا و فعالیت این فرد سودجو را در یکی از محله‌های شهر ایلام را مشخص کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیاتی غافلگیرانه و موفق پلیسی ، این فرد سودجو را دستگیر و در بازرسی از محل فعالیتش تعداد ۱۴۱ هزار و ۳۰۰ حبه قرص دارویی غیرمجاز و قاچاق را کشف کردند.

او بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده و در جهت سیرمراحل قانونی و مطالبه به حق مردمی به مراجع قضائی معرفی و از آنجا با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

 القاصی مهر با تقدیر و تشکر از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرایم ، اظهار کرد: حفظ سلامت جامعه در اولویت ماموریت‌های نیروی انتظامی است و امروز عزم و اراده پلیس در مبارزه و مقابله با قاچاقچیان از هر زمانی جدی‌تر است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.