سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دپورتیوو آلاوز - رئال مادرید/ کهکشانی‌ها به دنبال پایان خوش برای نیم فصل اول لالیگا

آخرین بازی تیم فوتبال رئال مادرید در نیم فصل اول لالیگا امشب مقابل دپورتیوو آلاوز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته بیستم لالیگا، تیم فوتبال رئال مادرید امشب به مصاف دپورتیوو آلاوز خواهد رفت.

رئال مادرید که با یک بازی بیشتر نسبت به اتلتیکو مادریدِ صدرنشین در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد، به دلیل اختلاف ۷ امتیازی با رقیب همشهری شانس قهرمانی نیم فصل را از دست داده است. شاگردان زیدان در آخرین بازی خود در نیم فصل اول لالیگا باید برای حفظ جایگاه کنونی تلاش کنند، زیرا شکست این تیم در بازی خارج از خانه امشب مقابل دپورتیوو آلاوز و پیروزی بارسلونا برابر الچه ممکن است جایگاه این ۲ تیم را در جدول دستخوش تغییر کند.

کهکشانی‌ها که با شکست غیرمنتظره برابر تیم دسته دومی آلکویانو از رقابت‌های کوپا دل ری حذف شدند، برای جبران نتایج ضعیف و پرنوسان خود در این فصل، چاره‌ای به غیر از غلبه بر میزبان قعر جدولی خود ندارند.

در ۱۰ تقابل قبلی ۲ تیم،   ۸ پیروزی سهم رئال مادرید بوده و دپورتیوو آلاوز هم ۲ بار رقیب قدرتمندش را شکست داده است. سفیدپوشان مادریدی در ۱۰ دیدار اخیر مقابل دپورتیوو آلاوز ۲۱ بار گلزنی کردند و ۶ گل خورده اند.

رئال مادرید برای این دیدار به غیر از رودریگو و ناچو فرناندز غایب دیگری ندارد.

دپورتیوو آلاوز که با ۱۸ امتیاز در رده هفدهم لالیگا ایستاده، رودریگو الی، مدافع برزیلی خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی در اختیار ندارد.


بیشتر بخوانید:


دیدار ۲ تیم امشب ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.