سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی ۷۹ مددجوی چهارمحال و بختیاری برای دریافت حقوق بازنشستگی

دو هزار و ۴۱۷ مددجوی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری تحت حمایت بیمه‌های تأمین اجتماعی و بیمه روستاییان و عشایر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهرداد شریف‌پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: دو هزار و ۴۱۷ مددجوی این نهاد تحت حمایت بیمه‌های تأمین اجتماعی و بیمه روستاییان و عشایر هستند که از ابتدای امسال ۷۹ مددجو برای دریافت حقوق بازنشستگی به این سازمان‌ها معرفی شده‌اند.

او بابیان اینکه توانمندسازی و ایجاد زمینه خودکفایی مددجویان از رویکرد‌ها و سیاست‌های این نهاد است افزود: پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی و بیمه روستاییان و عشایر برای مددجویان شاغل و زنان سرپرست خانوار با هدف خودکفایی آن‌ها انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


شریف پور با اشاره به اینکه مشمولان این طرح از حقوق بازنشستگی نیز بهره‌مند می‌شوند اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۷ مددجوی تحت حمایت بیمه تأمین اجتماعی و ۳۲ مددجوی تحت حمایت بیمه روستاییان و عشایر برای دریافت حقوق بازنشستگی معرفی شده‌اند.

او با اشاره به ارائه دیگر خدمات حمایتی این نهاد به خانواده‌های مددجو ادامه داد: ۱۱۲۰ بیمار خاص، زمینگیر و صعب‌العلاج از خدمات بهداشتی، درمانی و حمایتی کمیته امداد استان بهره‌مند می‌شوند.

شریف‌پور گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در راستای تأمین هزینه‌های درمانی، خرید تجهیزات بهداشتی، پزشکی و توانبخشی و خرید دارو به این بیماران پرداخت شده است.

او اجرای طرح ارتقای سلامت مادران و کودکان را از دیگر خدمات حمایتی کمیته امداد استان عنوان و خاطرنشان کرد: ۷۳۶ مادر و ۱۸۰۰ کودک نیازمند نیز هزینه خرید مواد غذایی دریافت می‌کنند.

شریف پور با اشاره به نیاز بیماران به کمک‌های مردم نیکوکار استان گفت: ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست استان هستند.

او افزود: کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* نیز برای دریافت کمک‌های نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.