سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی:

اوقاف خراسان شمالی ۱۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت: این اداره کل برای کمک به نیازمندان آسیب دیده از همه‌گیری کرونا ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در ۹ ماه امسال توزیع کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت الاسلام عظیم آسوده مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی گفت:در ۹ ماه امسال ۲۳۳ هزار غذای گرم نیز به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان این استان توزیع شد.

حجت الاسلام آسوده افزود: همچنین باتوجه به شیوع ویروس کرونا ۵۰۰ پک بهداشتی رایگان به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال هم در اختیار اقشار نیازمند استان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی توزیع ۲۵۸ هزار ماسک و هفت هزار و ۵۰۰ لیتر ماده ضد عفونی و ۵۰۰ گان برای مقابله با ویروس کرونا را از دیگر اقدامات این اداره کل دانست.

او در خصوص با منابع مالی این کمک‌ها اظهار داشت: بسته‌های غذایی از محل موقوفات مرتبط تهیه شده است که با همکاری کمیته امداد، مردم و خیرین به دست نیازمندان رسیده است.

حجت الاسلام آسوده  گفت: هر چند که شیوع ویروس کرونا آثار منفی و خسارات زیان‌باری را به جامعه تحمیل و جان تعداد زیادی از هموطنان را گرفت اما، فرصت‌های قابل توجهی را نیز پیش پای جامعه قرار داد که نمونه‌ای از آن را می‌توان در همدلی مردم و مسوولان در دستگیری از نیازمندان مشاهده کرد.

خراسان شمالی پنج هزار و ۷۳۶ موقوفه و ۱۱هزار و ۷۳۸ رقبه دارد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.