سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت شبکه شاد

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و مفاد آن با بهره گیری از ظرفیت شبکه شاد برای دانش آموزان تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان با تسلیت سالگرد آسمانی شدن سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهادت دانشمند برجسته شهید فخری زاده، و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در این شرایط کرونایی و با وجود فتنه‌های دشمنان، باید در راستای صیانت و تحقق آرمان‌های بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تلاش بیشتری صورت گیرد.

او بیانیه گام دوم انقلاب را بسیار مهم دانست وافزود: این بیانیه متناسب با شرایط روز طراحی و تدوین شده و می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های نسل جدید و آینده ساز کشور باشد.

او گفت: مهم‌ترین رسالت و وظیفه متولیان امر این است که با فراهم آوردن زمینه لازم، دانش آموزان در ایام دهه مبارک فجر از این ظرفیت بهرمند شوند.

قربانی با اشاره به شرایط حاکم بر جامعه و شیوع بیماری کرونا، گفت: در این ایام فعالیت و خدمات آموزش و پرورش بیشتر از گذشته و مسائل آموزشی و پرورشی دانش آموزان با جدیت و اهتمام ویژه مدیران و جهاد علمی معلمان پیگیری شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه در طول یک سال گذشته ظرفیت‌های فوق العاده‌ای در آموزش و پرورش ایجاد شده است؛ بر استفاده از این ظرفیت‌ها برای نهادینه سازی و ترویج فرهنگ انقلاب و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی تاکید کرد.

قربانی با اشاره به اینکه شیوع کرونا تهدیدی برای آموزش و پرورش بود؛ بیان کرد: این بیماری فرصت‌هایی نیز برای حوزه تعلیم و تربیت ایجاد کرد و باید در بخش‌های مختلف آموزشی، پرورشی، ورزشی و... از این قابلیت‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.