سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه آبادان:

تا امنیت در کشور نباشد هیچ سرمایه گذاری حاضر به فعالیت نیست

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پورگفت: تا امنیت در کشور نباشد هیچ سرمایه گذاری حاضر به فعالیت نیست و اقتصاد کشور مختل می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین  ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان گفت: چندین رزمایش با شکوه توسط نیروهای ارتش و سپاه برگزار شد تا هشداری باشد برا ی دشمنان و کسانی که قصد ضربه زدن به این سرزمین را دارند.

او یکی از دلایل برگزاری این رزمایش ها  را ایجاد امنیت اقتصادی اعلام کرد و افزود : تا امنیت نباشد هیچ سرمایه گذاری حاضر  به فعالیت نیست و اقتصاد کشور مختل میشود.

امام جمعه آبادان همچنین گفت : برگزاری این رزمایش ها دشمنان را از خیال های خام شان در ضربه زدن به کشورمان فراری میدهد و اقتدار و توانمندی کشورمان  را به نمایش میگذارد.

حجت الاسلام و المسلمین  ابراهیمی پور با اشاره به اینکه در این رزمایش از تسلیحات بومی و حاصل دست دانشمندان جوان کشورمان استفاده شده است گفت: اگر به دانش بومی توجه کنیم پیشرفت می کنیم و نباید به اجانب و بیگانگان چشم امیدداشته باشیم

او با بیان اینکه هنوز برخی با  آمدن رئیس جمهور آمریکا  منتظر اتفاق خاصی هستند افزود: نباید به آمریکا و نیز رئیس جمهور جدیدش اعتماد کرد زیرا آنها حتی در مباحث بهداشتی و نیز واکسن هایش قابل اعتماد نیستند و همینها بودند که به کشور ما خون آلوده فروختند.

امام جمعه آبادان به جنایت رخ داده در عراق اشاره کرد و گفت: در روزهای نخستین حضور رئیس جمهور امریکا جنایت نو کران آنها را در عراق دیدیم و آنها می خواهند همچون گذشته با ایجاد نا امنی در منطقه حضور نا مشروع خود را توجیه کنند.

او در ادامه خطبه های خود از شرکت های موجود در منطقه خواست تا  برای تامین نیروهای خود از  افراد بومی استفاده کنند و اولویت را به افراد بومی بدهند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.