سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش دید در برخی جاده‌های جنوب کرمان به زیر ۱۰۰ متر رسید/ تمامی محور‌های ارتباطی جنوب کرمان باز است

مجتبی رئیسی گفت: میزان دید افقی در جاده‌های زهکلوت ـ ایرانشهر و قلعه گنج ـ جاسک به زیر ۱۰۰ متر کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی رئیسی، سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با توجه به بروز پدیده گردوغبار و طوفان شن به ویژه در محور‌های ورودی و خروجی به سمت قلعه گنج ـ جاسک و زهکلوت ـ ایرانشهر گشت‌های راهداری در این محور‌ها مستقر هستند.

 او افزود: با وجود حضور گشت‌های راهداری در محور‌ها، طبق تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل، میزان دید افقی در جاده‌های زهکلوت ـ ایرانشهر و قلعه گنج ـ جاسک  به زیر ۱۰۰ متر کاهش یافته است.

رئیسی با تاکید بر رعایت جوانب شرایط ایمنی از سوی رانندگان در این شرایط جوی نامناسب بیان کرد: با توجه به احتمال افزایش میزان کاهش دید در جاده‌های جنوب کرمان، رانندگان حتما از سالم بودن چراغ‌های وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

او از احتمال ورود شن به بستر راه در این شرایط خبر داد و گفت: رانندگان ضمن رعایت سرعت مطمئنه از عجله و شتاب، پارک و توقف نا ایمن در حاشیه جاده و سبقت غیرمجاز در شرایط کاهش دید جدا پرهیز کنند. 

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان یاد آور شد: رانندگان در صورت مشاهده ورود شن و هر گونه ضایعات در بستر راه در شرایطی مناسب موارد و محل مورد نظر را به شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل این اداره کل خبر دهند تا با اعزام گشت‌های راهداری عملیات پاکسازی محور انجام شود.

او از آماده باش دستگاه‌های راهداری نطیر لودر و گریدر برای شن روبی در محور‌های ارتباطی خبر داد و گفت: مردم و رانندگان حتما قبل از حرکت از مبدا، شرایط جوی راه‌ها را از طریق تماس با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل جویا شوند.

رئیسی از باز بودن تمامی محور‌های ارتباطی در  جنوب استان کرمان خبر داد.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.