سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه کرج مطرح کرد؛

دوران داعیه‌داری لیبرال دموکراسی به پایان رسیده است

آیت الله حسینی همدانی گفت: قرن ۱۴ به‌آرامی در حالی تمام می‌شود که دوران داعیه‌داری لیبرال دموکراسی هم با افول آمریکا به پایان خود رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر که با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد، گفت: قرن ۱۴ به‌آرامی در حالی تمام می‌شود که دوران داعیه‌داری لیبرال دمکراسی هم با افول آمریکا به پایان خود رسید و رئیس‌جمهور دیوانه صفت کشور نماد قدرت و تمدن و دموکراسی با افتضاح تمام رسماً فاتحه دموکراسی را خواند.

امام جمعه کرج افزود:رئیس جمهور کشورمان در جلسه هیئت دولت حرف خوبی زدند و گفتند از رسانه‌ها و دوستان و مخالفان خواهش می‌کنم که واقعیت را بگوییم چون واقعیت را نمی‌شود پنهان کرد.

او گفت: واقعیت این است رژیمی که خوی استکباری دارد فرقی نمی‌کند رئیس‌جمهور آن چه کسی باشد، مسیر آنان یکی و با دو ادبیات است.

نماینده ولی فقه در البرز با اشاره به سوابق بایدن در دولت‌های مختلف آمریکا افزود: این آقا تازه نیامده، سالیان سال است در اداره آمریکا و جنایاتی که بر ملل دنیا تحمیل کرده‌اند نقش مؤثر داشته لذا نشانی غلط ندهید و ذهن‌ها را منحرف نکنید که آن چه بر سرِ ما آمد توطئه ترامپ بود.

او گفت: ترامپ و بایدن باهم فرقی ندارند. منتظر صادقانه به میدان آمدن دشمن اسلام و انقلاب و حاکمیت و مردم نباشید. خوی استکباری صداقت نیست فریبکاری است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: از همین روزهای اول حکومتش آقای بایدن و همراهانش بدانند که خوب هم می‌دانند راه تعامل با ایران دست برداشتن از خوی استکباری است.

امام جمعه کرج  گفت: بازپرداخت اموال غصب شده و جبران حقوقی که تا امروز از بین برده‌اند کم ترین خواسته مسئولین نظام و ملت انقلابی ایران است که باقوت و صلابت آن را طلب می‌کنند و برای اینکه دشمنی‌ها را فراموش نکنیم تا رسیدن به مقصد شعار همیشگی ما مرگ بر آمریکاست.

عده‌ای برای رفتن به شورا خواب‌ها دیده‌اند / با انتخاب خود جلوی فساد را بگیرید

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: بازار انتخابات آرام‌آرام گرم  و معرکه دین‌داری و دین فروشی فراهم می‌شود اما نتیجه به دست مردم است که چه کسی را بر امورات خود مسلط می‌کنند.

او افزود: لذا خوب دقت کنید عده‌ای که تقریباً تمام پایگاه‌های خود را ازدست‌داده‌اند تلاش می‌کنند منسجم شوند و دوباره جای پایی برای خود از طریق شورای شهر پیدا کنند.

امام جمعه کرج گفت: برای این کار هر کاری لازم باشد انجام می‌دهند پول خرج می‌کنند، تهمت می‌زنند و امثال این‌ها و برای رفتن به شورا خواب‌ها دیده‌اند اما شما مردم می‌توانید خواب آنان را پریشان کنید و جلوی فساد را بگیرید.

آیت‌الله حسینی همدانی افزود: تا حال شاخص‌هایی را گفته‌ام در آینده هم بیان می‌کنم اما لازم است دوستان سراغ افراد حزب‌اللهیِ موجهِ متدینِ پاک دستِ انقلابیِ متخصصِ کار بلدِ دلسوز، از همه گروه‌ها و افراد در زمینه‌های مختلف موردنیاز شهر بروند و درخواست حضور کنند و آقایانی هم که الآن در مسند هستند کارنامه عملکرد خود را برای مردم بیان کنند تا اگر تمایل به شرکت داشتند مردم از عمل آنان مطلع باشند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.