سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۳ بهمن ماه سال ۹۹؛

زندان؛ ایستگاه پایانی سارق انبار منازل / سوداگر مرگ در آمل به دام افتاد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۳ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۳ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق انبار منازل با ۴۸ فقره سرقت

سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انبار منازل و لوازم ساختمان‌های در حال ساخت در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی همه جانبه و فنی از صحنه وقوع جرم، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان بابل موفق شدند، سارق حرفه‌ای را در این خصوص شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم و با هماهنگی قضائی این فرد در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد و در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس تاکنون به ۴۸ فقره سرقت اعتراف کرد.

کشف ۲۴ کیلوگرم تریاک در آمل

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر در پی دریافت خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ موضوع را به صورت ویژه در دستور کارخود قرار دادند.

اوبا اشاره به اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و همچنین هماهنگی قضائی افزود: ماموران انتظامی آمل پس از شناسایی مخفیگاه متهم در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی دقیق از مخفیگاه وی مقدار ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک راکه به طرزماهرانه‌ای درخودروی خود جاسازی کرده بود را کشف کردند.

سارق دریچه‌های فاضلاب شهری به دام افتاد

سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در پی گزارش شهرداری محمودآباد مبنی بر سرقت دریچه‌های فاضلاب شهری موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران گشت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به بیش از ۸۰ فقره سرقت دریچه‌های فاضلاب شهری در آن شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ ساداتی افزود: در این عملیات پلیسی ۱۸ دریچه سرقتی از متهم کشف شد و این فرد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۷ فقره سرقت مغازه در نوشهر

سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی نوشهر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه‌ای و در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه، دستگیری و شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی نوشهر قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ محمدی گفت: متهم دستگیر شده دربازجویی‌های فنی پلیس و ارائه مستندات و مدارک، به ۷ فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان نوشهر اعتراف کرد.

کشف ۴۷ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۳ سارق و مالخر اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۴۷ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات ۸ موتور سیکلت و ۲۹ خودرو به دلیل عدم رعایت قانونی و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای نوامیس مردم توقیف شدند.

سارقان اماکن خصوصی در قائم شهر دستگیر شدند

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان قائم شهر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران تجسس پاسگاه علی، موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ خادمی گفت: متهمان در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۲ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.