سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طوفان همچنان در کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز وزش باد نسبتا شدید و وقوع طوفان در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه کارشناش مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه آسمان امروز استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: امروز کاهش دما، وزش باد نسبتا شدید و وقوع طوفان شن در برخی مناطق پدیده غالب استان کرمان است.

او افزود: شدت وزش باد در مناطق شمال غرب، جنوب شرق و جنوب غرب استان بیشتر است.

سلاجقه بیان کرد: احتمال وقوع طوفان شن در شهرستان‌های ریگان، فهرج و زهکلوت دور از انتظار نیست.

سلاجقه با اشاره به اینکه اختلال در تردد در محور‌های مواصلاتی با استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد و خراسان جنوبی، خسارت به سازه‌های شهری و گلخانه‌ها پیش بینی می‌شود، گفت: کاهش محسوس دما که از از روز پنجشنبه آغاز شده است، تداوم دارد؛ بنابراین کشاورزان مراقب سرمازدگی محصولات خود باشند و مسئولان سوخت لازم را برای کشاورزان تامین کنند.

او با اعلام اینکه وزش باد نسبتا شدید تا روز شنبه در استان پیش بینی می‌شود، گفت: کاهش دما و تداوم هوای سرد تا روز یکشنبه آینده در استان فعال است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود: در حالی که مردم بم، طی ۲۴ ساعته گذشته با ۲۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته لاله زار با دمای ۹ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

او حداقل دمای امروز شهر کرمان را یک درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ م 

برچسب ها: طوفان شدید ، کاهش دما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.