سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان:

شهرداری‌ها ایجاد درآمد پایدار را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند

ملکی گفت: شهرداری‌ها ایجاد درآمد ثابت و پایدار را جهت تامین منابع مالی پروژه‌های عمرانی سرلوحه قرار دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهرام ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری دیواندره گفت: در چند سال اخیر با تلاش شهرداران، شورا‌های اسلامی و فرمانداران تابعه اقدامات قابل توجهی در توسعه عمران شهری استان صورت گرفته و پروژه‌های زیربنایی موثری نیز مورد بهره برداری قرار گرفته است.

او افزود: در این راستا بر اساس لایحه عوارض محلی که بخشی از آن شامل اعتبارات کوششی و اعتبارات ارزش افزوده و تملک دارایی است مبلغ ۷۸۰ میلیارد تومان برای شهرداری‌های استان مصوب شده که تا کنون نیز ۱۱۴ میلیارد تومان از این اعتبارات از منابع ارزش افزوده به شهرداری‌های استان تخصیص یافته است.

ملکی خاطر نشان کرد: شهرداری دیواندره نیز تاکنون برای اجرای پروژه‌های عمران شهری از جمله احداث پارکها، توسعه فضای سبز، پارک تخصصی بانوان و ساماندهی معابر اقدامات مناسبی به عمل آورده که در آینده نزدیک شاهد افتتاح این پروژه‌ها خواهیم بود.

او در بخشی دیگر از سخنان خود اجرای طرح‌های عمرانی با هدف ارتقاء مدیریت ترافیک و تسهیل حمل و نقل عمومی شهری تاکید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در پایان گفت: ضروریست شهرداری‌های تابعه برای ارتقاء خدمات به شهروندان نسبت به نوسازی ماشین آلات و سایر تجهیزات فنی اقدام لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.