سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش دید در محور‌های مناطق شرقی کرمان

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر افزایش گرد و غبار و کاهش دید در محور‌های شرقی استان از رانندگان خواست با احتیاط کامل تردد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ علی رضایی، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: بنا به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع طوفان شن در محور‌های مناطق شرقی استان این احتمال نیز وجود دارد که در این مناطق و جاده‌ها با کاهش دید افقی ناشی از افزایش گرد و غبار روبرو شویم.

او افزود: در این رابطه از افراد و رانندگانی که عازم این شهرستان‌ها هستند می‌خواهیم ضمن خودداری از سفر‌های غیرضروری، در صورت مواجه شدن با وقوع گرد و غبار منجر به کاهش دید تا شعاع کمتر از ۱۰۰ متر در یک مکان مناسب در حاشیه جاده توقف و از ادامه حرکت خودداری کنند.

رئیس پلیس راه شمال استان تصریح کرد: رانندگان در صورتی که با شعاع دید بالاتر از ۱۰۰ متر نیز روبرو باشند حتما با چراغ و فلاشر روشن و سرعت مناسب حرکت و از توقف در مسیر جاده خودداری کنند.

سرهنگ"رضایی"با اشاره به اینکه تمامی محور‌های شمال استان باز و تردد در آن‌ها بدون مشکل خاصی ادامه دارد، گفت: با توجه به حضور مضاعف ماموران پلیس راه در محور‌ها لازم است شهروندان به تذکرات و هشدار‌های ماموران در طول مسیر توجه کنند تا از حوادث احتمالی پیشگیری شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.