سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتفاع بارش برف در گیلان به ۸۰ سانتی متر رسیده است

هواشناسی گیلان اعلام کرد ارتفاع برف در گیلان بین ۵ تا ۸۰ سانتی متر رسیده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  محمد دادرس، مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: بارش برف که از دیروز در استان آغاز شده و همچنان نیز در برخی از مناطق در حال بارش است، ارتفاع آن بین ۵ تا ۸۰ سانتی متر رسیده است.

او از خروج سامانه سرد و بارشی خبر داد و افزود: این سامانه اواخر وقت امروز از نواحی شرقی استان خارج می شود.

مدیر کل هواشناسی گیلان تصریح کرد: با توجه با بارش برف و بروت هوا، برای فردا یخبندان سراسری پیش بینی شده است، بنابراین رانندگان باید برای جلوگیری از حوادث رانندگی، بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

علی فتح الهی ، فرماندار رشت امروز گفت: بارش برف که از نخستین ساعات دیشب در این شهرستان آغاز شده همچنان ادامه دارد.

او افزود: در این شهرستان بین ۵ تا ۱۰ سانتی متر برف بر زمین نشسته است.


یونس محمودی ، فرماندار شهرستان لاهیجان هم گفت: در شهر لاهیجان ۵ سانتیمتر برف و در مناطق کوهستانی ۲۰ سانتی متر برف باریده است.

او افزود: بارش برف در این شهرستان همچنان ادامه دارد.


از املش هم خبر رسید ارتفاع برف در روستا‌های مناطق کوهستانی رودبارسرا، گرمابسرا، شوئیلک، تماجان، سرتربت، هلوچالک، شهرسمام، باباجان دره، سیاه کوه و خصیل دشت به ۷۰ سانتیمتر و در روستا‌های کوهپایه‌ای تابستان نشین، شردره و طارم سرا ۲۰ سانتی متر رسیده است. در شهر املش برف نمی‌بارد.

بارش در ارتفاعات تالش همچنان ادامه دارد.

غلامحسین بختشاهی ، مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: بارش برف در مناطق کوهستانی شهرستان تالش از جمله محور اسالم به خلخال به ۳۵ سانتی متر رسیده است.

او  افزود: در حال حاضر از روستای ورگه دره محور اسالم به خلخال به سمت انتهای حوزه گیلان کولاک شدید داریم.

عباس صابر ،  فرماندار آستارا هم گفت: در کوهستان‌های این شهرستان ۲۰ سانتی متر و در جلگه هم ۵ سانتی متر برف بر زمین نشسته است.
بارش برف در شهرستان آستارا قطع شده است.


میرغضنفری،  فرماندار بندرانزلی هم گفت: در این شهرستان دیشب فقط ساعتی برف بارید.

بخشدار عمارلو هم از بارش ۱۵ سانتی متر برف در جیرنده و ۲۰ سانتی متر در کلیشم و بخشدار خورگام از بارش ۴۰ سانتی متر برف در بره سر و ۷۰ سانتی متر مود قاسمی فرماندار رضوانشهر هم گفت: در مناطق کوهستانی این شهرستان ۳۰ سانتی متر و در جلگه ۲ سانتی متر برف باریده است. بارش برف در این شهرستان قطع شده است.

در شهر رودبار هم برفی نبارید.


فرماندار سیاهکل هم گفت: بارش برف در این شهرستان از دیشب آغاز شد و همچنان ادامه دارد. محمود صوفی گفت: تاکنون در کوهستان‌های سیاهکل و گردنه لاریخانی ۸۰ سانتی متر و در شهر دیلمان ۵۰ سانتی متر و شهر سیاهکل ۳ سانتی متر برف باریده است.

محمد حسن پور  ، سرپرست فرمانداری شفت هم گفت: بارش برف در این شهرستان که از دیشب آغاز شد هم اکنون قطع شده است.

او گفت: در امامزاده اسحاق و امازده ابراهیم شفت و ارتفاعات سیاه مزگی و چماچاه بین ۱۰ تا ۴۰ سانتی متر برف بر زمین نشسته است.
بارش برف در این مناطق قطع شده است.


فرماندار فومن هم گفت: بارش برف از دیشب در این شهرستان آغاز شد. در کوهستان‌های فومن بیش از ۸۰ سانتی متر و در جلگه ۵ سانتی متر برف بارید. در شهر ماسوله هم ۵۰ سانتی متر برف بارید. محمدرضا محسنی گفت: بارش برف در این مناطق قطع شده است.

فرماندار لنگرود هم گفت: در مناطق کوهستانی اطاقور و کومله این شهرستان نیم متر برف باریده است. رحیم حیدری گفت: در شهر چاف و چمخاله و لنگرود هم مخلوط برف و باران می‌بارد.


پورحضرت،  فرماندار ماسال هم گفت: ارتفاع برف در مناطق کوهستانی این شهرستان ۵۰ سانتی متر و در جلگه ۱۰ سانتی متر رسیده است. بارش برف در کوهستان‌ها همچنان ادامه دارد، ولی در شهر ماسال قطع شده است. بارش ۵ تا ۸۰ سانتی متر برف در گیلان

محمد مهدی مظفری،  فرماندار رودسر هم گفت: بارش برف در این شهرستان از دیشب شروع شد و تاکنون در اشکورات رودسر ۵۰ سانتی متر برف بر زمین نشسته است. در جلگه مخلوط بارش برف و باران است.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: بارش برف ، وضعیت جوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.