سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار هواشناسی هرمزگان:

دریا طوفانی است/ کاهش دما و احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی

امروز مناطق دریایی استان هرمزگان به ویژه طی ساعات بعد از ظهر و شب با وزش باد‌های شدید شمال غربی مواج و طوفانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان، امروز مناطق دریایی استان شامل خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان به ویژه طی ساعات بعد از ظهر و شب با وزش باد‌های شدید شمال غربی مواج و طوفانی خواهد بود و توصیه می‌شود که شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم نیز در بنادر استان اتخاذ شود.

سرعت وزش باد امروز به بیش از ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا نیز به بیش از ۲ متر می‌رسد.

وضعیت دریا پنجشنبه ۲ بهمن

طی روز‌های جمعه و شنبه نیز با تغییر سوی جریانات هوا و تاثیر سامانه پرفشار سرد بر روی جنوب کشور، در مناطق شرقی و مرکزی استان و همچنین در تنگه هرمز، نقاطی از دریایی عمان و جزایر شرقی خلیج فارس وزش باد شدید شمال شرقی پیش بینی می‌شود که سبب گردوخاک و کاهش دید افقی در مناطق خشکی و طوفانی شدن دریا در مناطق دریایی تنگه هرمز خواهد شد.

با توجه به مواج بودن دریا طی این مدت شناور‌های سبک و صیادی از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان اتخاذ شود.

وضعیت دریا جمعه ۳ بهمن

وضعیت دریا شنبه ۴ بهمن

از فردا جمعه در غالب مناطق استان کاهش محسوس دمای کمینه پیش بینی می‌شود و سرمای هوا طی هفته آینده در سطح استان ماندگار خواهد بود.

توصیه می‌شود که کشاورزان اقدامات لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی انجام دهند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.