سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار اردبیل:

بازگشایی معابر اصلی شهر اردبیل/ عملیات برف روبی ادامه دارد

شهردار اردبیل گفت: همزمان با بارش شدید برف معابر اصلی شهر اردبیل بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل از بازگشایی معابر‌های اصلی شهر از برف خبر داد و گفت: عملیات برف روبی در سطح شهر همچنان ادامه دارد.

او تصریح کرد: در شیفت دوم عملیات برف روبی، از ساعت ۳ بامداد امروز تمامی نیرو‌های خدمات شهری شهرداری اردبیل اقدام به بازگشایی معابر جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان کردند و عملیات بازگشایی و برف روبی توسط نیرو‌های خدمات شهری ادامه دارد.

شهردار اردبیل گفت: همزمان با بارش شدید برف در اردبیل، ابتدا تمامی معابر ویژه شهر اعم از تقاطع‌های غیرهمسطح و شهرک‌های دارای سرازیری و سراشیبی و معابر‌های حساس (خیابان‌های منتهی به بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلانتری‌ها و مراکز خدمتی) با اولویت توسط نیرو‌های خدمات شهری نمک پاشی و برف روبی شده و بازگشایی معابر‌های اصلی و فرعی همچنان ادامه دارد.

لطف اللهیان بیان کرد: عملیات نمک پاشی در معابر شهری نیز جهت حفظ منابع طبیعی، صیانت از محیط زیست و پیشگیری از آسیب به آسفالت معابر شهری با ملاحظه و بصورت حداقلی انجام می‌گیرد و انتظار می‌رود شهروندان محترم ضمن رعایت امنیت عبور و مرور خویش در معابر برفی و یخ زده در فصل زمستان و همکاری تنگاتنگ با شهرداری، با پدیده غیر اصولی «نمک پاشی معابر» مقابله کنند.

او تصریح کرد: از همان آغاز بارش با توجه به آمادگی کامل نیرو‌های خدمات شهری شهرداری اردبیل عملیات برف روبی توسط بیش از ۴۰۰ نیروی خدمات شهری و ۹۰ دستگاه سنگین برف روبی در شهر اردبیل آغاز شده و همچنان دارد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.