سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قم:

اجازه نمی‌دهیم هیچ واحد تولیدی در قم تعطیل شود

استاندار قم گفت:در قالب برنامه‌های جهش تولید، اجازه نمی‌دهیم هیچ واحد تولیدی در قم تعطیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست،استاندار قم  روز چهارشنبه در دیدار با غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حفظ اشتغال موجود و ایجاد ظرفیت‌های جدید اشتغال اولویت‌های اصلی قم در مسئله رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است.

او افزود:در قالب برنامه‌های جهش تولید اجازه نمی‌دهیم هیچ واحد تولیدی در قم تعطیل شود.

استاندار قم گفت: نرخ بیکاری تحصیل کنندگان در قم آزار دهنده است و تلاش می‌کنیم این معضل را در قالب برنامه ملی مهارت و سند اشتغال تا حدی کاهش دهیم.

سرمست عنوان  کرد: با سیاست‌های انجام شده در قم میزان مشکلات مربوط به حوزه کارگری مانند اعتصابات و سایر مسایل بسیار ناچیزتر از شهر‌های دیگر بوده است.

او تاکید کرد: احیای واحد‌های راکد اولویت اقتصادی دیگر قم است و از ابتدای امسال تا کنون  ۲۸ واحد راکد و نیمه راکد به مدار تولید بازگشته است.

به گفته سرمست، از ۷۲ واحد تکمیلی قم نیز ۶۰ واحد تعیین تکلیف شده و مابقی آن‌ها نیز تا آخر سال جاری تعیین تکلیف نهایی می‌شوند.

استاندار قم گفت: مدیران واحد‌های صنعتی با اشتغال بالای ۱۰۰ نفر در کمتر از یک هفته می‌توانند با استاندار قم دیدار مستقیم داشته و مشکلات خود را مطرح کنند.

او در ادامه اظهار کرد: قم در بخش تعاونی‌های مسکن با مشکل روبه رو است با این وجود از احداث مجتمع‌های مسکونی در نزدیکی شهرک‌های صنعتی حمایت می‌کنیم.

گفتنی است غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به قم ضمن دیدار با استاندار قم و حجت الاسلام جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران از دو واحد صنعتی در شهرک صنعتی شکوهیه بازدید کرد و کلنگ مجتمع مسکونی کارکنان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بر زمین زد. 

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.