سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای جهیزیه به ۱۹ نوعروس در بیجار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار گفت: ۱۹ سری جهیزیه ویژه نوعروسان به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال، میان زوج‌های نیازمند در بیجارتوزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ سید مرتضی میرآقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجاراز توزیع ۱۹ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند در شهرستان بیجار خبر داد وگفت: هر سری جهیزیه شامل ۱۳ قلم کالای ایرانی است و از محل اعتبارات داخلی سپاه خریداری و در میان ۱۹ زوج جوان و نیازمند شهرستان بیجار توزیع شد.

او اضافه کرد: هر جهیزیه شامل یخچال، لباسشویی، سرویس قاشق و چنگال، سرویس ظروف آشپزخانه، اجاق گاز، کتری، اتو، پتو، فرش ۶ متری و برخی اقلام مورد نیاز دیگر است که در طرح کمک مومنانه و با هدف ترویج ازدواج آسان و یاری رساندن به قشر محروم برای تشکیل زندگی در قالب یک فرهنگ فراگیر توزیع شده است.

سرهنگ میرآقایی با بیان اینکه خدمت رسانی به محرومان یکی از برنامه‌های محوری و اولویت مجموعه سپاه است، توضیح داد: هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال نیز شامل مرغ، رب گوجه فرهنگی، ماکارونی، برنج، روغن، قند و شکر در میان خانوار‌های نیازمند و اقشار آسیب دیده در شرایط کرونایی تهیه و توزیع شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.