سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپاه ظرفیت بالایی در خدمت به محرومان دارد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سپاه پاسداران ظرفیت بالایی برای خدمت به محرومان و کمک به مستضعفان کشور دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سیدصادق حسینی در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه سازمان بسیج سازندگی و کمیته امداد امام خمینی گفت: خدمت به محرومین از اهداف عالیه امامان انقلاب است و سپاه و کمیته امداد که تحت فرمان رهبر انقلاب هستند، در سنوات گذشته خدمات بسیاری در راستای محرومیت زدایی داشته اند.

اوافزود: احداث خانه محرومین، ایجاد اشتغال و محرومیت‌زدایی خدماتی بوده که در دوران انقلاب اسلامی به محرومان و نیازمندان ارائه شده و امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه نیز بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های سپاه و کمیته امداد در راستای امنیت اشتغال کار‌های بسیاری را انجام دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: سپاه و کمیته امداد در چند دهه گذشته از عمر انقلاب تا امروز توانسته‌اند خدمات بسیاری در راستای محرومیت‌زدایی در این استان انجام دهند.

محمدرسول شیخی‌زاده ادامه داد: کمک مومنانه در سال ۹۹ اتفاق بسیار بزرگی بود که با همت سپاه انجام شد و هیچ محرومی در این شرایط سخت دچار مشکل نشد.

او با بیان اینکه در بحث مسکن به همت بسیج سازندگی ۴۷۰ واحد احداث و تحویل محرومان شد، یادآور شد: در بحث جهیزیه، معیشت و زکات نیز اقدامات بسیار موثری در چند سال اخیر انجام شده و توانسته‌ایم نقشی در محرومیت‌زدایی داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: همچنین به همت سپاه و کمیته امداد ۲۴۰ پنل خورشیدی برای خانوار‌های مددجو نصب و راه‌اندازی می‌شود که می‌تواند منبع درآمد خوبی برای مددجویان باشد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.