سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح باشگاه بدنسازی شهید سلیمانی در صدا و سیمای کرمان

باشگاه بدنسازی ویژه کارکنان صداو سیمای مرکز کرمان مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیروز در کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد علیرمضانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان  در آیین افتتاح باشگاه بدنسازی شهید سلیمانی در صداوسیمای مرکز کرمان گفت: این باشگاه با هدف سلامت جسمی کارکنان از یک سال پیش مجهز شده است؛ اما به دلیل شرایط کرونا افتتاح آن به تعویق افتاده است.

او از سبحانی مدیرکل امور اجتماعی و رفاهی و شهریاری معاون مالی اداری سازمان صداوسیما قدردانی کرد.

 علیرمضانی همچنین از زحمات همه‌ مدیران و همکاران در سالگرد شهادت سردار سلیمانی که با تمام توان و تجهیزات پوشش آیین های مختلف را عهده دار شدند، قدردانی کرد.

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در آیین افتتاح این باشگاه گفت: نگاه مدیران به مسائل ورزشی و توسعه ورزش و شادابی و نشاط در استان ستودنی است.

او  تصریح کرد:امیدواریم برای توسعه‌ متوازن زیرساخت‌ها در حوزه ورزش استان همچنان فعال باشیم.

 ابوافضل سبحانی، مدیرکل امور اجتماعی و رفاهی سازمان صداوسیما با گرامیداست یاد شهدا به ویژه سردار سلیمانی گفت: در حوزه‌ رفاهی سازمان در بحث بیمه‌ی تکمیلی، حوزه مسکن، تجهیز مراکز تفریحی و تجهیز اقامتگاه‌های مراکز کار‌های خوبی انجام شده است.

 او افزود: تا کنون ده مرکز کشور به باشگاه بدنسازی مجهز شده و تمام تجهیزات تولید داخل است.

دادخدا سالاری، دادستان کرمان نیز گفت: مجموعه زحمات و تلاش و مجاهدت همکاران صداوسیمای مرکز کرمان برای برگزاری برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم قابل قدردانی است.

سرهنگ حجت الله پاداش، جانشین فرماندهی در اقشار متخصصین در سپاه ثارالله استان کرمان  نیز از مجموعه‌ همکاری کارکنان و مدیران صداوسیما به نمایندگی از سردار معروفی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی و برنامه‌های مکتب حاج قاسم  قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.