سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ۴۲ دفتر پیشخوان متخلف در زنجان

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۲ دفتر پیشخوان در زنجان به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی جریمه شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرائی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به ازدحام اخیر در دفاتر پیشخوان گفت: لازم است دستگاه‌های اجرایی اصلاحاتی را در فرآیند ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان انجام دهند.

او افزود: خدماتی که در دفاتر ارائه می‌شود باید به صورت همزمان در درگاه‌ها و سایت‌های هر سازمان بصورت کاملاً الکترونیکی نیز ارائه شود تا افرادی که به اینترنت دسترسی دارند و دارای سواد الکترونیکی هستند بدون نیاز به مراجعه حضوری در دفاتر پیشخوان، خدمات مورد نیاز خود را از این درگاه‌ها دریافت کنند.

سرپرست اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان زنجان ادامه داد: هجوم مردم به دفاتر پیشخوان برای ثبت‌نام در سامانه سجام در ابتدای سال از طرفی و ازدحام جمعیت در دفاتر پیشخوان و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی از طرف دیگر باعث شد که تمهیداتی در این خصوص صورت بگیرد تا هم مراجعه کنندگان بتوانند خدمات دریافت کنند و هم موارد تاکیدی وزارت بهداشت در این دفاتر رعایت شود.

اوگفت: در همین راستا در پی بررسی‌های دوره‌ای از وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شرایط کرونا از ابتدای امسال
تاکنون ۴۲ دفتر از دفاتر پیشخوان که دستورالعمل‌های ابلاغی را رعایت نکرده بودند در کمیته بررسی تخلفات دفاتر پیشخوان جریمه شدند.

سرائی با اشاره به اهتمام ویژه‌ای که ستاد استانی مقابله با کرونا در زنجان نسبت به وضعیت سلامت شهروندان داشته است، افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با هماهنگی اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و همچنین مرکز بهداشت، بازدید‌ها و بازرسی‌های مستمر و دوره‌ای از دفاتر استان زنجان را انجام داده است.

سرائی ادامه داد: در این مدت دفاتر پیشخوان استان زنجان با فشار مضاعف دو طرفه مواجه شدند که نوبت‌دهی اینترنتی و افزایش ساعت کاری دفاتر باعث شد از این فشار کاسته شود.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه دفاتری که در این مدت با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر به ارائه خدمات مطلوب پرداختند شایسته تقدیر هستند، گفت: با تمهیدات و هماهنگی‌هایی که در این خصوص انجام شده ازدحام جمعیت اخیری که در دفاتر پیشخوان وجود دارد رفع می‌شود.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.