سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری وبینار رایگان آکادمی پرورش ذهن و نبوغ

سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه قرار است با همکاری یک آکادمی پرورش ذهن و نبوغ وبینار رایگان برگزار کند و به برگزیدگان این دوره شهریاری فرهنگ و عضویت افتخاری فرهنگسر‌اهای شهرداری را اهدا کند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  کیوان شمشیر بیگی معاون فرهنگی و هنری، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت:  سازمان با همکاری آکادمی پرورش ذهن و نبوع ویرا قرار است در بهمن ماه وبیناری در موضوعات مختلف برگزار کند.

شمشیر بیگی در ادامه با تاکید بر اینکه این وبینار کاملا رایگان خواهد بود افزود: خانواده می‌توانند از طریع درگاه اینترنتی و ایمن آکادمی ویرا به آدرس https://online.vira-academy.ir/pajuheshsara یا با تماس با شماره‌های تلفن ثابت؛ ۳۷۲۳۰۰۱۰ – ۳۷۲۰۱۴۱۵ و یا با تلفن همراه ۳۸۳۵۹۴۶۴ – ۰۹۱۸۵۵۴۱۷۱۳ فرزندان خود را برای شرکت در این وبینار ثبت نام کنند.

او همچنین با اشاره به اینکه این وبینار پنج شنبه ۲ بهمن ۹۹ ساعت ۱۴:۳۰ برگزار خواهد شد گفت: چرتکه، محاسبات سریع، ساخت بازی‌های رایانه ای، ریاضیات، برنامه نویسی کامپیوتر، خلاقیت و بازی، روبیک رباتیک، آشنایی با کامپیوتر، ضرب انگشتی، الکترونیک، انیمیشن هوش ز جمله موضوعات ارائه شده در این وبینار خواهد بود.

شمشیر بیگی در پایان هم یادآور شد: به برگزیدگان دوره‌های فوق کارت شهریاری فرهنگ و عضویت افتخاری فرهنگسر‌اهای شهرداری اهدا خواهد شد.
انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.