سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۴۰۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط ناحیه ثارالله شیراز

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۴۰۰ هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط این ناحیه بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ پاسدار موسی زارعی در نشست خبری، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که امروز در کنار تورم و گرانی گریبان‌گیر کشور ایران شده است مبحث بیکاری است و اگر ما بتوانیم مردم را توانمند کنیم بطوریکه هرکسی بر اساس استعداد، توان و اراده شغلی را ایجاد کند قطعا مشکلات معیشتی و اقتصادی کمتری را بدنبال خواهیم داشت.

او افزود: امروز شرایط کرونایی ضربه اقتصادی به جامعه جهانی وارد کرده است که کشور ایران نیز به تبع آن مشکلاتی را دارد، اما به لحاظ ماهیت و مسیر انقلاب اسلامی مشکلات ما کمتر جوامع مادی است.

سرهنگ زارعی ادامه داد: در ایام کرونا بسیج سازندگی سپاه با همدلی متعهدانه در کنار مدافعان سلامت و همچنین حضور در صحنه‌های مختلف از جمله کمک‌های مومنانه، پرداخت اجاره بهاء خدمت به شهروندان، بیماران و کادر درمان ورود کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با تاکید بر اینکه کار سپاه و بسیج تسهیل‌گری در زمینه اشتغال‌زایی است، گفت: برای مقابله با جنگ اقتصادی و تقابل با دنیای کفر، مسئولان نباید بروکراسی را در جامعه گسترش دهند.

او بیان کرد: فرماندهان با اراده جنبی و نیز به‌عنوان فرماندهان بالادستی در برابر جنگ اقتصادی که دشمن تحمیل کرده است از سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی الگو بگیرند.

سرهنگ زارعی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ مدیران و مسئولان اقتصادی، علاوه بر گسترش کارگاه‌های کوچک، خانگی، زودبازده و پویا، باید امنیت غذایی را مورد توجه قراردهند، افزود: توجه به کشت گلخانه‌ای، صرفه جویی در مصرف آب به ویژه در شرایط خشکسالی، کم‌آبی، غنی سازی خاک، آبرسان، راهسازی‎ و ایجاد اشتغال مهمترین اهداف و استراتژی بسیج سازندگی است.

او اظهار کرد: مسئولان باید از ظرفیت بسیج برای حل مشکل اقتصادی، معیشتی و بیکاری و همچنین معضلات حاکم بر جامعه استفاده کنند.

سرهنگ زارعی در مورد مشارکت این ناحیه در مقابله با کرونا و کمک‌های مؤمنانه، افزود: توزیع بیش از ۴۰۰ هزار بسته معیشتی، بهداشتی، تهیه جهیزیه نوعروسان، آزادی بیش از ۲۰ زندانی جرایم غیر عمد در قالب طرح نذر رهایی و تامین دیگر مایحتاج نیازمندان از جمله فعالیت‌های سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف اقتصادی و زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و نیز ایجاد اشتغال پایدار به جای تصدی‌گری، تسهیل گری و نیز اراده کارگران را مورد توجه قرار دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.