سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان و بلوچستان نیازمند سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است

امام جمعه زاهدان گفت: این استان با توجه به موقعیت حساس در منطقه نیازمند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و دولتی در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه زاهدان برگزار شد اظهارداشت: تشویق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان و همچنین پایه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی در استان از دیگر اقدامات مورد نیاز منطقه است.

او  بیان کرد: با وجود تمام رسیدگی‌ها، محرومیت در سیستان‌وبلوچستان همچنان باقی است و مردم در شرایط سخت معیشتی قرار دارند که انتظار داریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته برای حل مشکلات و پرکردن خلأها نقش‌آفرینی کند.

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار وضعیت خاص سیستان ‌و بلوچستان را نیازمند توجهی خاص دانست و افزود: عملکرد مقطعی و هزینه‌های پراکنده راه به جایی نخواهد برد و رفع محرومیت‌ها در استان برنامه‌ریزی بلند مدت و کار جدی نیاز دارد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.