سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین همایش ملی مجازی اوقات فراغت در مشهد

دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) اولین همایش ملی مجازی اوقات فراغت را با شعار تفریحات سالم – شهر سالم برگزار می‌کند.

رضا فتحی مدیر روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،با اشاره به اینکه پژوهشگاه علوم ورزشی حامی معنوی و رسانه‌ای رویداد همایش ملی مجازی اوقات فراغت است گفت: این همایش در هشت محور «کاربرد ابعاد فن‌آوری‌های نوین در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی»، «کاربرد ابعاد اجتماعی در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی»، «کاربرد ابعاد سلامتی و تندرستی (سبک زندگی سالم) در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی» و «کاربرد ابعاد بازاریابی و گردشگری در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی» برگزار خواهد شد..

او افزود: از دیگر محور‌های این همایش می‌توان به «کاربرد ابعاد اقتصادی در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی»، «کاربرد ابعاد فرهنگی و تربیتی در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی»، «کاربرد ابعاد روان‌شناسی در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی» و «اوقات فراغت و تفریح و سرگرمی با محوریت بیماری کووید ۱۹ و با شعار در خانه بمانیم» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید


مدیر روابط عمومی پژوهشگاه علوم ورزشی ادامه داد: این همایش فرصت مغتنمی است تا استادان و صاحب نظران بتوانند با هم اندیشی و ارائه مطالب ارزشمند علمی، راهکار‌های مفیدی برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای غنی‌سازی اوقات فراغت اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان که سرمایه‌های گرانبهای کشور عزیزمان هستند در دوران کرونا و پساکرونا فراهم سازند.

فتحی بیان کرد: استادان، پژوهشگران و دانشجویان حوزه علوم ورزشی می‌توانند تا ۱۰ بهمن‌ماه امسال نسبت به ارسال چکیده مقالات خود اقدام کنند.

او تصریح کرد: نخستین همایش ملی مجازی اوقات فراغت با شعار (تفریحات سالم – شهر سالم) ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام//ف. ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.