سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

ارتقاء رضایتمندی زائران از اهداف ایجاد تحول در ماموریت‌های نیروی انتظامی

سرهنگ القاصی مهر با بیان اینکه ارتقاء رضایتمندی زائران از اهداف ایجاد تحول در ماموریت‌های نیروی انتظامی است، گفت: همراهی و همدلی مسئولان و مردم با نیروی انتظامی امنیت مطلوب و پایداری را در سطح استان رقم زده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در جلسه برنامه ریزی و پیگیری قرارگاه اربعین گفت: انتظامی استان ایلام، در صورت از بین رفتن بیماری منحوس کرونا از آمادگی ویژه و صد در صدی برای برگزاری کنگره عظیم اربعین برخوردار است.

او با بیان اینکه ارتقاء رضایتمندی زائران از اهداف ایجاد تحول در ماموریت‌های پلیس در ابعین سال آینده است، افزود: اجرای موفق هر ماموریتی نیازمند وجود زیر ساخت‌های مناسب و مرتبط با آن است و امیدواریم در فرصت باقی مانده تا اربعین سال آینده با اتخاذ تدابیر و تمهیدات ویژه مسئولان، کاستی‌ها در استان ایلام به ویژه شهرستان مهران رفع شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به ترافیک سنگین و گره‌های ترافیکی در بعضی از نقاط محور مواصلاتی ایلام به مهران در اربعین سال‌های گذشته، ادامه داد: تکمیل و بهره برداری پروژه‌های در دست اقدام و نیمه کاره‌ای همچون کنار گذر پل کنجانچم، زیر گذر و روگذر شهر مهران و ... می‌تواند از پدید آمدن گره‌های ترافیکی در این مسیر جلوگیری کند.

سرهنگ القاصی مهر اظهار کرد: با مجاهدت و هماهنگی‌های خوبی که در بین مسئولان استانی وجود دارد امید است نواقص زیرساختی در محور‌های مواصلاتی به شهر مهران و پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی رفع و بستر‌های مناسب برای برگزاری کنگره عظیم اربعین در سال جاری فراهم شود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.