سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور:

جایگاه چهارم جهان را در حوزه نانوتکنولوژی کسب کردیم

ستاری گفت: کشور در علوم پیشرفته در رتبه‌های برتر منطقه و دنیا قرار دارد و در جایگاه چهارم جهان در حوزه نانوتکنولوژی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح امروز در حاشیه بازدید از واحد‌های تولیدی شهرک شکوهیه، با اشاره به فعالیت ۵۵۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور گفت: ۱۰۰ نوع حمایت در حوزه‌های مختلف بسته به نوع شرکت از این شرکت‌های در کشور انجام می‌شود.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه اکوسیستم جدیدی در حوزه دانش‌بنیان در کشور ایجاد شده است، ابراز کرد: این شرکت‌ها نیازمند حمایت همگان هستند.

ستاری فعالیت نانوتکنولوژی در کشور را موردتوجه قرار داد و افزود: کشور در علوم پیشرفته در رتبه‌ها برتر منطقه و دنیا قرار دارد و در جایگاه چهارم جهان در حوزه نانوتکنولوژی است.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه تولید و فروش محصولات نانو در حال حاضر ۳۰۰۰ میلیارد تومان در داخل کشور گردش مالی دارد، تصریح کرد: برنامه‌های گسترده‌ای برای صادرات این محصولات در حال انجام است و در افق ۱۴۰۴ یک میلیارد دلار صادرات پیش‌بینی‌شده است.

دکتر ستاری معاون علمی وفناوری رییس جمهور همچنین از شرکت های دانش بنیان تولیدی معصوم ابزار طب پویا،صنایع شیمی گستر نیما،تولید کننده محصولات پلیمری ،لنز چشمی ومواد شیمیایی بازدید کرد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.