سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید بارش‌ها و کاهش ۲۰ درجه‌ای دما در آذربایجان شرقی

مسئول روابط عمومی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از تشدید بارش باران و برف و کاهش محسوس دما بین ۱۰ الی ۲۰ درجه، از روز چهارشنبه یکم بهمن ماه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،افشین ابراهیمی مسئول روابط عمومی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به این که تشدید بارش باران و برف از روز چهارشنبه تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت  گفت:کولاک برف، کاهش دید، لغزندگی و اختلال در تردد جاده‌ای و مسدود شدن برخی راه‌های روستایی استان، دور از انتظار نیست.

اوافزود: در این راستا توصیه میشود که مردم از سفر‌های غیر ضروری و فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کرده و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

اوادامه داد: دما به صورت محسوس بین ۱۰ الی ۲۰ درجه سانتیگراد از روز پنجشنبه دو بهمن ماه کاهش می‌یابد، که در این راستا توصیه می‌شود، مردم در صرفه جویی و مدیریت در توزیع و مصرف بهینه سوخت و انرژی، اقدامات لازم را انجام دهند.

مسئول روابط عمومی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی تاکید کرد: به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌شود که اقدامات پیشگیرانه لازم جهت جلوگیری از حوادث و خسارات احتمالی را انجام دهند.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.