سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ۲۴ ساعت اخیر؛

آمار روزانه فوت کرونا در استان همدان، دومین بار در ماه‌های اخیر به صفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آمار روزانه مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان، دومین بار در ماه‌های اخیر به صفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکترمحمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان، با بیان اینکه شمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ استان همدان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به یک هزار و ۴۴۵ نفر رسیده است، اظهارکرد: در ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار مبتلا به کرونا در استان فوت نکرده است.

او افزود:با شناسایی ۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۹ هزار و ۹۸۰ بیمار رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد:تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۹ مورد بوده که از این تعداد ۴۶ نفر در بخش عادی بستری شدند.

طاهری اضافه کرد: ۱۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۵ بیمار نیز وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۳، بهار ۵۷۱، تویسرکان ۶۲۲، رزن ۴۰۹، درگزین ۱۷۶، فامنین ۱۷۴ و کبودراهنگ ۶۳۲ نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: همچنین یک هزار و ۸۶۱ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۱۱ نفر در نهاوند و سه هزار و ۷۹۲ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.