سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان تعمیر و احداث بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در شعیبیه شوشتر

 مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شوشتر گفت: تعمیر و احداث بیش از ۲ هزار و ۶۳۷ واحد مسکونی در ۳۱ روستای سیل زده شعیبیه این شهرستان به پایان رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اکبر حسین زاده مدیر اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شوشتر با اشاره به اینکه تعمیر و احداث بیش از ۲ هزار و ۶۳۷ واحد مسکونی در ۳۱ روستای سیل زده شعیبیه این شهرستان به پایان رسید، گفت: یک هزار و ۵۴۳ واحد از این تعداد تعمیر و یک هزار و ۹۴ واحد به طور کامل احداث شدند که برای بازسازی و تعمیر آن‌ها حدود یک هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و قرض الحسنه پرداخت شده است.

او افزود: دایک حفاظتی نیز در ۳ روستای یذاب، یبیله رحمان و سری یک برای جلوگیری از ورود آب روستا احداث شده است  و همچنین معابر حدود ۲۱ روستا نیز بهسازی و آسفالت شده و ۱۶ روستای دیگر نیز در فاز دوم، معابر آن‌ها آسفالت خواهد شد.

فروردین سال ۹۸ طغیان رودخانه‌های دز، کارون و کرخه و رهاسازی آب از سد کرخه و دز به دلیل بارش شدید باران در خوزستان و بالا دست، باعث جاری شدن سیلاب در برخی مناطق استان شد که این سیلاب خسارت زیادی به بیش از ۳۰ روستای این بخش وارد کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.