سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب رتبه شایسته توسط شرکت آبفای استان یزد

مشاور امور فرهنگی و دینی شرکت آبفای استان یزد گفت: شرکت آبفای استان رتبه شایسته تقدیر ویژه در امور فرهنگی و دینی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ضیاء زینی، مشاور امور فرهنگی و دینی شرکت آبفای استان یزد گفت: شرکت آبفای استان یزد در ارزیابی انجام شده از سوی امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو در سال ۱۳۹۸، میان شرکت‌های آبفای سراسر کشور حائز رتبه شایسته تقدیر ویژه برای برنامه‌های فرهنگی و اقامه نماز شد.

او افزود: در لوحی صادره از سوی سرپرست امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو از مهندس ریاضتی مدیر عامل شرکت در خصوص کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در زمینه‌ی امور فرهنگی و دینی تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است:

نیل به فلاح و سداد از طریق توحید و اندیشه توحید نماینگر اوج توجه یک مکتب به ذات اقدس الهی است. جهان بشریت این اندیشه خالص و رهایی بخش را مدیون الطاف الهی است و آنرا هدیه‌ای از آسمان معنا به سرزمین انسانیت می‌داند.

در ارزیابی انجام شده توسط امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، میان استان‌های کشور حائز رتبه شایسته تقدیر ویژه گردیده اید، ضمن تقدیر و تشکر از مساعی ارزشمندتان بدینوسیله این لوح به حضورتان تقدیم می‌گردد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.