سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه پوشش شبکه ارتباطی مخابرات در بهبهان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از انجام تمهیدات لازم برای ارائه پوشش شبکه مخابراتی وارتباطی در مناطق زیارتی، باستانی و گردشگری بهبهان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: رونق گردشگری در هرنقطه‌ای از جمله مناطق روستایی نیازمند وجود امکانات زیرساختی است که در این میان ارتباط مخابراتی از اهمیت دوچندان برخوردار است و تمهیدات لازم برای ارائه پوشش شبکه مخابراتی و ارتباطی در مناطق زیارتی، باستانی و گردشگری بهبهان انجام گرفت.

او بیان داشت: با همت و تلاش کارشناسان مخابرات منطقه خوزستان برای رفاه حال گردشگران و بازدید کنندگان، تمهیدات لازم برای ایجاد شبکه ارتباطی پایدار و با سرعت و دسترسی مناسب در این مناطق و ایجاد زیرساخت‌های پوشش شبکه ارتباطی انجام داده است.

فلاح زاده افزود: مناطق پلاژ مارون، تنگ تکاپ، سرحدآقا، منطقه باستانی ارجان و مناطق گردشگری خارستان، لاسبید، پشکر و گراب و همچنین منطقه تاریخی و گردشگری با قدمت ۷هزار ساله چگاه سفلی و قلعه کعبی و امام زاده ابوذر واقع در بخش زیدون بهبهان از شبکه ارتباطی پرسرعت همراه اول با تکنولوژی ۲ G، ۳ G و ۴ G برخوردار شده اند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: بازدیدکنندگان وساکنان این مناطق ضمن برخورداری از پوشش شبکه‌ای همراه اول می‌توانند از اینترنت پرسرعت همراه نسل ۳ G و ۴ G بهره ببرند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.