سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان آوج

فرماندار شهرستان آوج از تخصیص ۲۰ میلیارد ریالی وزارت کشور برای تکمیل و بهره برداری از طرح‌ها به شهرستان کمتر توسعه یافته آوج خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  نشست مشترک علیرضایی فرماندار شهرستان آوج با بخشداران و شهرداران تابعه با موضوع پیگیری پروژه‌های نیمه تمام و معرفی طرح‌های اولویت دار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد.

علیرضایی فرماندار شهرستان آوج در این جلسه درخصوص اختصاص کمک به شهرداری‌ها و روستا‌های ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته از سوی وزارت کشور از طریق اجرای طرح‌های عمرانی و با هدف تسریع در فرایند توسعه این مناطق تصمیم گیری شد.

علیرضایی افزود: در این جلسه ۱۶ پروژه اولویت دار شهری و روستایی به منظور جذب کمک‌ها و اعتبارات تخصیص یافته وزارت کشور توافق و لیست این پروژه‌ها از طریق معاونت عمرانی استانداری به وزارت کشور ارسال شد.

او اضافه کرد: این کمک‌ها صرفا به شهرستان‌های کمتر توسعه تخصیص می‌بابد و حجم اعتبارات تخصیص یافته برای تکمیل و بهره برداری این طرح‌ها به شهرستان آوج ۲۰ میلیارد ریال می‌باشد که به صورت متمرکز به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز خواهد شد.

فرماندار شهرستان آوج در ادامه گفت: براساس برنامه زمان بندی این پروژه‌ها تا پایان خردادماه سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.