سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلهر: بازی زیبایی بین پرسپولیس و فولاد خواهیم دید/ اظهارات رسول پناه باعث ایجاد حاشیه می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم برابر تیم فولاد خوزستان توضیحاتی را بیان کرد.

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم برابر تیم فولاد خوزستان اظهار کرد:  به نظرم بازی زیبایی می‌شود، زیرا تیم فولاد خوب و روان بازی می‌کند و همین موضوع کمک می‌کند که بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم. پرسپولیس بعد از دربی پایتخت شرایط خوبی پیدا کرده است و اگر همانند گذشته بازی کند در آن صورت  می‌تواند برابر فولاد  پیروز شود.  

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس قبل از دربی از لحاظ روحی و روانی در شرایط مساعدی قرار نداشتند، اما آن‌ها در دربی خوب بازی کردند و اکنون وضعیتشان  بهتر شده است و اگر همین روند را ادامه بدهند بدون شک قهرمان می‌شوند.  

کلهر درباره اظهارات رسول پناه بیان کرد: به نظرم نباید این صحبت‌ها مطرح می‌شد، چون این مسائل باعث ایجاد حاشیه در تیم پرسپولیس می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به نظرم تیم پرسپولیس باید یکی، ۲ بازیکن جذب کند تا آن‌ها در کنار عبدی بتوانند شرایط سرخپوشان را در امر گلزنی بهتر کنند. معتقدم تیم پرسپولیس  از دروازه تا خط حمله مشکلی ندارد و اگر یکی، ۲ بازیکن دیگر به این تیم اضافه شوند در آن صورت تیم کامل می‌شود.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۹ دی ۱۳۹۹
آقای پیشکسوت لنگی چند می گیری در فیلم ما بازی کنی ؟؟؟