سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای استخدام با مدرک ابتدایی در شهرداری شیراز چه بود؟

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری شیراز در پی انتشار برخی مطالب در فضای مجازی مبنی بر اشتغال یکی از کارکنان شهرداری در حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری، جوابیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در حکم انتصاب مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شیراز که این روز‌ها در فضای مجازی منتشر شده و تاریخ صدور حکم ۱۳ شهریورماه ۹۷ است، مدرک تحصیلی این مدیر شهری پایان دوره ابتدایی درج شده است.

این شخص از اوایل شهریور ۹۷ با مدرکی کمتر از سیکل (سوم راهنمایی) به عنوان مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شیراز منصوب شده که پیشگیری و رفع سد معبر پیاده‌رو‌ها در اجرای تبصره یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها یکی از شرح وظایف این اداره کل است.

در پی انتشار این مطالب طی روز‌های اخیر در رسانه‌ها و صفحات فضای مجازی مبنی بر اشتغال یکی از کارکنان شهرداری در حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری، مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری شیراز جوابیه‌ای منتشر کرد.

در این جوابیه آمده که مدیر فعلی این حوزه دارای سابقه حدود ۳۰ سال کار در مسئولیت‌های کارشناس امور شهر، مسئول تخلفات شهرداری منطقه ۵، مسئول تخلفات منطقه ۳، مسئول تخلفات منطقه ۸، رئیس اداره هماهنگی اجرائیات شهرداری، مسئول امور شهر منطقه ۲، رئیس اداره امور پایانه‌ها بوده و در این حوزه بسیار با تجربه است، همچنین وی یکی از کارکنان زحمتکش و خوشنام شهرداری با سوابق ایثارگری و رزمندگی جنگ تحمیلی نیز است.

در ادامه این مطلب آمده: مدرک تحصیلی مدیر حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری، دیپلم است که با توجه به سابقه ایثارگری و طبق قانون یک مقطع بالاتر محاسبه می‌شود.

در این جوابیه آورده شده: انتخاب وی ناشی از احترام به تجربه‌ای که طی سال‌های متمادی کارگران و کارکنان زحمتکش شهرداری کسب کرده اند و ارج نهادن به افراد با سابقه و با تجربه در شهرداری شیراز است، همچنین اعطای مسئولیت شغلی به کارگران قراردادی منعی ندارد، شهرداری شیراز از این ظرفیت در مسیر خدمت رسانی به شهروندان استفاده کرده است.

در این مطلب آمده است: اشتغال در حوزه پیشگیری و رفع تخلفات شهری با توجه به حساسیت شغلی و شرح وظایفی مثل رفع سد معابر، پیشگیری از تخلفات ساختمانی، ساماندهی موضوع تکدی گری و. نیازمند تجربه و مهارت کاری بسیاری است که با چندین سال فعالیت در این حوزه کسب می‌شود.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۳۶ ۲۹ دی ۱۳۹۹
حالا دکتر ا داران چه کار کردند که این بنده خدا نکرده باشه .مدرک که تواین مملکت دردی را دوا نمیکنه همه مسئولین دکترا دارند وضع دما این است ولی اگر صادقانه کار کنند حتی بیسواد باشند وضع ما از این بهتر نبود .
منصور
۱۹:۴۰ ۲۸ دی ۱۳۹۹
اگه با این مدرک شهردار یا نماینده مجلس شده بود // رفع سد معبر