سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویرسازی نام حضرت فاطمه (س) در حلب همزمان با شهادت ایشان

تصاویری زیبا از تصویرسازی خاص نام حضرت زهرا (س) در حلب سوریه به مناسبت شهادت ایشان را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فرارسیدن دهه فاطمیه و ایام شهادت دختر رسول خدا (ص) که با بی رحمی و وقاحت تمام ایشان را به جرم دفاع از امام زمانشان به شهادت رساندند، برای شیعیان حزن و اندوه را برای مصائب بانوی دو عالم و خانواده شان به همراه دارد. شیعیان به یاد فرزند کوچک حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که به دلیل ضربه میخ در بر پهلوی ریحانه النبی، در شکم مادر به شهادت رسید می‌سوزند و عزاداری می‌کنند.


بیشتر بخوانید


فاطمیه امسال و سال گذشته برای مردم ایران به خاطر از دست دادن یکی از عشاق حضرت زهرا (س)، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جور دیگری برگزار می‌شود؛ روضه‌هایی که ایشان در زمان حیاتشان برای شهادت بانوی دو عالم برگزار می‌کردند، زبانزد بود و ارادتشان به این حضرت در این روز‌ها به خوبی مشهود می‌شد. مردم ایران در فاطمیه سال گذشته و امسال سعی کردند به جای حاج قاسم نیز عزاداری کرده و یاد ایشان را در مراسم‌ها زنده نگه دارند.

همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) عکس‌هایی از تصویرسازی خارق العاده نام ایشان در حلب سوریه که با زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار دل‌ها همراه بود در فضای مجازی منتشر شده است؛ در ادامه این تصاویر را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.