سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاشایی بهرام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

زیر سوال بردن واکسن ایرانی کرونا بی‌انصافی است

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: برای تولید واکسن کرونا نسبت به دیگر کشور‌ها کم و ‌کاستی نداریم.

معصومه پاشایی بهرام نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه  سیاسی  باشگاه  خبرنگاران  جوان، با اشاره به لزوم اتکا و اعتماد به واکسن کرونای ساخت ایران اظهار کرد: جمهوری اسلامی به تبعیت از جامعه جهانی به دنبال ساخت واکسن کرونا است که این اقدام ممکن کمی زمان بر باشد، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا هر چه زودتر واکسن داخلی آماده تولید انبوه شود.

وی افزود: افرادی که واکسن ایرانی را زیر سوال می‌برند بی انصافی می‌کنند، چرا که ما برای تولید واکسن کرونای داخلی نسبت به دیگر کشور‌ها کم و‌ کاستی نداریم و جمهوری اسلامی ایران تا کنون به هر هدفی که خواستار آن بوده دست یافته است.

پاشایی بهرام تاکید کرد: تولید واکسن یک روند دارد که همه کشور‌ها تقریبا این کار را شروع کرده اند و تولید واکسن ایران هم وارد کارآزمایی بالینی شده است و با عبور از این مرحله؛ واکسن تولید داخل آماده شده و به مرحله تولید انبوه می‌رسد.

وی افزود: البته ما اکنون به تعداد بسیار بالایی دوز واکسن نیاز داریم که باید قبل از تولید واکسن ایرانی بتوانیم از کشور‌های دیگر به جز آمریکا و انگلیس خریداری و برای گروه‌های حساس و پر خطر استفاده کنیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، واکسن کرونا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۸ دی ۱۳۹۹
خسته نباشی ای ایرانی توانمند
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۸ دی ۱۳۹۹
واکسنای کشورای درجه یک‌ دنیا زیر سئولن چه برسه به ما و کوبا