سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرکت ۹۰۲ نفر از چهارمحال و بختیاری در پویش ملی من مادرم، بچه‌های ایران فرزندان من

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری، از شرکت ۹۰۲ نفر در پویش «من مادرم، بچه‌های ایران فرزندان من» در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، کامران رهی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز پویش ملی «من مادرم، بچه‌های ایران فرزندان من» که از اول دی ماه آغاز شده است گفت: تاکنون ۹۰۲ نفر در استان در این پویش شرکت کردند.

او افزود: این پویش دو ماهه است و همه افراد می‌توانند با هر توان مالی در این پویش شرکت کنند.


بیشتر بخوانید


رهی اضافه کرد: همه افراد برای پیوستن به این پویش و مشارکت به نیابت از مادران و همسران می‌توانند با مراجعه به سایت ajorBajor.ir و همچنین سایت MehreMadrese.ir با پیوستن به این پویش و پرداخت حداقل هزینه، پوستر مشارکتی خود را دریافت کنند.

او با تاکید بر اینکه تعهد استان در این پویش احداث یک مدرسه دو کلاسه در روستای سربیشه با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است ادامه داد: در صورت محقق شدن این میزان تعهد به همین میزان نیز سازمان نوسازی، توسعه و تجیهز مدارس کشور هزینه خواهد کرد.

رهی به انعقاد شش تفاهم‌نامه به منظور استفاده از ظرفیت خیران استان اشاره کرد و گفت: ۸۰ درصد پروژه‌های در دست اجرا در استان با استفاده از ظرفیت خیران است.

او با تاکید بر اینکه ۵۷ پروژه نمیه تمام خیری در استان وجود دارد، افزود: امسال خیران برای مدرسه سازی ۱۹۰ میلیارد ریال تعهد کردند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.