سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با ایام فاطمیه؛

طرح نیابت در مهریز اجرا شد

رئیس جمعیت هلال احمر مهریز از اجرای طرح نیابت با هدف ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی به سالمندان نیازمند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا فخری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز همزمان با شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) ضمن دیدار با چهار خانواده این شهرستان (شهیدان بنی فاطمه، دهقانی زاده، زارع زاده و کمالیان) با آرمان‌های بلند شهیدان تجدید پیمان کردند.

او هدف از اجرای این طرح را زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌ی شهدا دانسته و افزود: توجه به مقام شامخ شهیدان و تکریم خانواده آنان از اولویت‌های جمعیت هلال احمر بشمار می‌آید، زیرا که صلح، آسایش و آرامشی کنونی جامعه ما مدیون همین فداکاری و ایثارگری‌های شهدا و خانواده معظم آنان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان کشور است.

فخری ادامه داد: طرح نیابت با هدف ارائه خدمات رفاهی، بهداشتی و درمانی در زمینه‌های مختلف به سالمندان نیازمند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران اجرا می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز گفت: برطرف کردن نیاز روحی، همدلی و همدردی با افراد یکی از برنامه‌های امور داوطلبان است که در طول سال با دیدار و دلجویی از آنان صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.