سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام مطرح کرد؛

اجرای طرح برخوردبا خودرو‌های شیشه دودی در ایلام

سرهنگ کوهزادی از اجرای طرح ضربتی برخورد با خودرو‌های شیشه دودی توسط پلیس راهور در استان ایلام خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با بیان اینکه طرح برخورد با رانندگان هنجارشکن بصورت روزانه در دستور کار است، گفت: استفاده ازشیشه دودی درشرایطی که مانع دیددرداخل خودرو ویا مانع دید راننده شود ممنوع بوده و پلیس بدون اغماض خودروی متخلف را توقیف و تا زمان رفع تخلف، از ادامه ترددخودرو جلوگیری می‌شود.

او اظهار داشت:خودرو‌ها درصورتی که دارای شیشه دودی نامتعارف باشد، توقیف و راننده جهت برخورد، به مرجع قضائی معرفی خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام عنوان کرد:طبق قانون خودرویی که دارای شیشه دودی باشد و در هر شرایط آب و هوایی نتوان از فاصله ۳ متری سرنشینان و داخل آن را مشاهده کرد توقیف و راننده متخلف ۵۰۰ هزار ریال جریمه خواهد شد.

این مقام انتظامی ادامه داد:در مراکز تعویض پلاک نیز چنانچه میزان غلظت شیشه‌های دودی خودرو‌های نوشماره دارای مجوز از موسسه استاندارد نباشند یا دیگر خودرو‌ها برچسپ‌های غیرمجاز شیشه دودی داشته باشند به نحوی که از فاصله‌ی ۳ متری به تشخیص افسر کارشناس، راننده و سرنشین خودرو دیده نشوند، تا رفع این مشکل از انجام روند تعویض پلاک خوداری می‌شود.

سرهنگ کوهزادی با اشاره به اینکه از این به بعد اجرای این طرح به صورت مستمر در استان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: رانندگان درصورت نصب برچسپ‌های غیرمجاز و عدم توجه به ضوابط، برابر مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.