سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار شهر میداود خوزستان دستگیر شد‌

دادستان عمومی و انقلاب باغملک گفت: شهردار میداود خوزستان به دلیل سوء استفاده از اموال عمومی دستگیر شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحمان بن سعید دادستان عمومی و انقلاب باغملک گفت: شهردار میداود از توابع شهرستان باغملک به دلیل سو استفاده از اموال عمومی دستگیر شد.

او با اشاره به علت دستگیری این شهردار بیان داشت: این شهردار به اتهام سوء استفاده از اموال عمومی و بیت‌المال بازداشت شد.

لهراب دادستان باغملک گفت: یک دستگاه لودر متعلق به شهرداری میداود روز پنجشنبه در زمین‌های اطراف شهر واژگون شد که در همان روز حکم بازداشت شهردار و راننده لودر خاطی صادر و راهی بازداشتگاه شد.

او بیان داشت: شهردار میداود در روز وقوع حادثه خارج از شهرستان بوده است و به همین دلیل او بازداشت نشد، اما امروز با مراجعه به دادگستری توضیحات خود را ارائه داد.

لهراب با بیان اینکه تا زمان تکمیل پرونده، شهردار میداود با قرار کفالت آزاد خواهد بود تصریح کرد: شخصا از توضیحات وی متقاعد نشدم، اما برای ادامه روند رسیدگی باید منتظر تکمیل پرونده باشیم هچنین شهردار و راننده لودر باید تمام خسارت وارد شده به این وسیله را پرداخت کنند و ریالی از بیت المال در این زمینه هزینه نخواهد شد.

دادستان باغملک ادامه داد: خط قرمز ما حراست از بیت المال است و با مدیرانی که به این مقوله بی اهمیت باشند و از وسایل عمومی برای کار‌های شخصی استفاده کنند برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
درود