سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت کمک هزینه ازدواج به بیمه‌شدگان غیرحضوری شد

سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز از پرداخت کمک هدیه ازدواج برای بیمه شدگان در قالب طرح ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی و بدون نیاز به مراجعه حضوری خبر داد.

ابوالحسن قورچیان، سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به بحث کمک هزینه ازدواج گفت: به استناد ماده ۸۵ قانون تامین اجتماعی، بیمه شده باید ۴ شرط را داشته باشد تا مستحق دریافت کمک هزینه ازدواج شود.

سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز افزود: سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگان زن یا مرد که برای اولین بار ازدواج می‌کنند و دارای شرایط قانونی لازم هستد، مبلغی به عنوان کمک هزینه ازدواج پرداخت می‌کند.  

قورچیان گفت: بر این اساس، بیمه شده طی ۵ سال قبل از تاریخ ازدواج حداقل به مدت ۷۲۰ روز سابقه کار داشته باشد و حق بیمه این مدت را پرداخت کرده باشد.

او افزود: باید در تاریخ ازدواج رابطه استخدامی بیمه شده با کارفرما قطع نشده باشد و ازدواج دائم بوده و در دفتر رسمی ازدواج ثبت شده باشد تا کمک هزینه ازدواج به فرد تعلق گیرد.

سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز گفت: استفاده از خدمات دیجیتال و غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی از طریق ثبت شماره همراه و حساب بانکی بیمه شده با مراجعه به آدرس http://eservices.tamin.ir به سهولت امکان پذیر بوده و   مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان نیز با شماره گویای ۱۴۲۰ به صورت شبانه روزی پاسخگوی سئوالات بیمه شدگان است.

انتهای یپام /ر  .ن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.